poniedziałek, 10 lutego 2014

1. Od czegoś trzeba zacząć


Co mnie podkusiło, żeby po raz kolejny zaczynać blogową przygodę...? Chyba ostatnio za dużo czytam i pozazdrościłam wspaniałym blogerkom ich twórczości. Inna sprawa, że dla niektórych sesja studencka się zaczyna, moja na szczęście ma się ku końcowi. Jak dobrze pójdzie, to w środę będę mieć ostatni egzamin, a potem nadejdzie czas aktywnego wypoczynku, więc i napisać można, bo czemu nie?


Przepraszam za pisanie bez ładu i składu, tak to niestety jest kiedy człowiek zbyt wiele chce przekazać. Żeby nie zanudzać przejdę więc do meritum, jakim jest cel owego przedsięwzięcia pod tytułem "zakładanie bloga odcinek...". Chcę zmotywować was, a przy okazji samą siebie. Podzielić się swoimi doświadczeniami, bo sporo czasu zaoszczędzić można ucząc się na błędach innych, zamiast własnych ;) Sama dzięki lekturze blogów mam już jako taką wizję, bez konieczności zaczynania całkowicie od zera.

Czego możecie się spodziewać?
  • Ogólnie rzecz biorąc: promowania zdrowego stylu życia
  • Sporej garści informacji treningowych: będę testować plany treningowe i dzielić się swoimi wrażeniami. 
  • Opisu mojej przygody z dbaniem o formę.
  • Motywujących tekstów, obrazków, sugestii.
  • Porad żywieniowych 
  • Linków do ciekawych wyzwań odbywających się na fit-blogach
  • Testów domowych sposobów dbania o urodę, kosmetyków.
  • I wszystkiego co wy mi zasugerujecie, bo piszę przede wszystkim dla was, więc czekam na propozycje tematów, które was by interesowały i jeśli tylko będę w stanie, postaram się pomóc.
 Chyba nie ma co przedobrzać, bo was zniechęcę. Początki bywają trudne, więc będę wdzięczna za każdy komentarz pozostawiony pod postem, który udowodni mi, że warto pisać dalej.

Igrzyska w Sochi trwają w najlepsze, więc i końcowy motywator będzie w tej tematyce:

Trzymajcie się ciepło w to zimowe przedpołudnie :)


PS. Pracuję nad wyglądem bloga, na razie jest to domyślny szablon, ale z czasem będzie tu dużo ciekawiej, w końcu grafika komputerowa to jedno z moich zainteresowań :)

PS2. Podpowiedzcie mi proszę jakie blogi warto obserwować.Wcale nie muszą mieć identycznej tematyki. Z góry dziękuję za propozycje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz