wtorek, 11 marca 2014

8. Biegniemy do Lidla po akcesoria do biegania ;)

Musicie mi wybaczyć brak postów. Kompletnie nie mam ostatnio weny, a nie chciałam pisać o niczym. Dzisiaj też mało kreatywnie, ale może komuś przyda się informacja, że od następnego poniedziałku w Lidlu będzie oferta biegowa. Sama zamierzam kupić buty, bo mój budżet nie pozwala mi na razie na nic lepszego. Poza tym są po prostu w moim typie :) Jak się uda to wezmę też bieliznę sportową i nie wykluczone, że strój do biegania. Miałam się na razie wstrzymać, ale te fiolety...


Prawda, że ładne? Chyba wybiorę czarno-fioletowe lub fioletowo-zielone, bo róż do mnie nie przemawia.
Po resztę odsyłam do gazetki promocyjnej. Kupicie coś? ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nie napiszę nic więcej, bo lecę biegać ;) A potem na WF. Trzymajcie się!

4 komentarze:

  1. Tym razem na nic się nie skusiłam.
    Jak mija wyzwanie 40 dni bez słodyczy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wytrzymałam tylko 10 dni, niestety

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że w ofercie nie ma legginsów, które ma dziewczyna na zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Cię serdecznie,

    Tworzę katalog blogów o zdrowym stylu życia, obejmujący tematykę odżywiania,
    sportu, fitness, diet. Katalog jest dostępny pod adresem:
    http://www.goodbyaccident.com/spis-blogow-o-zdrowym-stylu-zycia/
    Dodatkowo w celu promocji blogów do niego należących powstał profil na portalu
    społecznościowym: https://www.facebook.com/ozdrowymstyluzycia Założeniem jest
    promocja ciekawych blogów i popularyzacja stylu życia fit, a także próba
    integracji społeczności blogerów.
    Jeśli tylko miałabyś ochotę do niego należeć proszę zapoznaj się ze stroną
    katalogu: http://www.goodbyaccident.com/spis-blogow-o-zdrowym-stylu-zycia/

    Gorąco pozdrawiam
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń